حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

تقدیم به داداش مصطفی

این پستم و میخوام به یه دوست که بهتر بگم یه جورایی داداشم می مونه خیلی بهم نزدیکه

مثل داداش واقعیم دوستش دارم خیلی مهربونه میخوام محبتاشو اینجوری بهش بفهمونم که بگم

داداشی ممنون از احساس همدلیت ممنون از اینکه پای غم ها و شادیهای من نشستی دوستت

دارم تا نفس میکشم :اسیر وازه محبتم خالی از بغض دل و حسادتم عاشق دستهای بارفاقتم

زندگی اینجوری داده عادتم

خبر ندارن من و تو دیونه ی صداقتیم

عاشق و دلبسته ی هم اخر هر رفاقتیم 



نظرات 23 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

به به می بینم که کلن با کلاس شدی ابجی خانوم اهنگ

نو مبارک بابا ای ول تو دیگه کی هستی .

بهنوش جان به خاطر اینکه خودت گلی مهربونی همه هم

تورو دوست دارن و تو غم و شادیت باهات هستن منم یکی

از اینا هستم.

تو تنها گلی هستی که من به خاطرش از هزاران

بهار خواهم گذشت.

امین سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ http://ziggoorat.blogfa.com

بدو بیااااااا....
........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥بدو بیااااااااااااااااا
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥
بدو بیا ...
اپـــــــــــــــم.

مریم سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://maryamgoli.blogsky.com

سلام
خوش به حاله جفتتون
ایشالا همیشه سنگ صبورت باقی بمونه

fafa سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

قالب نو مبارک باشه دکوراسیون نو مبارک باشه... میگن رفیق خوب از نون شب واجب تره راست میگن؟

الهام سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://elham645.blogfa.com

سلام
صفحه نظراتت چه قشنگ شده
خوشبحال داداش مصطفی۰چشمک)براش آپ می کنی
من که همش میام کم پیدا نشدم
بازم میاااااااام
بای

ساناز سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ http://tak-lover.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی
خیلی سرم شلوغه
بازم بیا پیش ما

لاله سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام عزیزم چه اهنگ قشنگی.چه قالب زیبایی.ونوشتهات مثل همیشه بی نظیر.موفق باشی گلم

سعیده سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

بادا بادا مبارک بادا داداش جدید مبارک بیدا

ای ول داش مصطفی خوب قاپ ابجیه مارو دزدی

اینو تقدیم میکنم به داداشت مصطفی بهنوش جان

الهی روزگارت افتابی الهی شامگاهت مهتابی الهی در همه

عمرت به قلب هر که خواهی راه یابی.

مهدی لقمانی۞●(دفتر عشق)●۞ سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

شما رو به جشن 5 سالگی وب لاگ ۞●(دفتر عشق)●۞ دعوت میکنم [قلب]

سیصد و هفتاد و نهمین پست دفتر عشق با متنهای مهدی لقمانی به روز شد [قلب]

منتظر حضور سبزت هستم [قلب]

شاد باشی [گل]

[قلب] www.daftareshghe.blogsky.com [قلب]

تنها سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.sarekochedidamet.blogfa.com

یک شبی مجنون نمازش را شکست ،
بی وضو در کوچه ی لیلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای
خسته ام زین عشق دلخونم مکن
من که مجنونم ،تو مجنونم نکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم این تو و لیلای تو من نیستم
گفت ای دیوانه لیلایت منم در رگت پیدا و پنهانت منم
سالها با جور لیلا ساختی،من کنارت بودم و نشناختی........



سلام دوست عزیز!!نه بابا چند مدت نبودم صفا دادی به وبت مرسی
گیره کارامم زندگیم سخت میگذره گرفتاریام زیاد شدن ولی میام سر میزنم یا علی

پسر عاشق سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://smooch-mosi.mihanblog.com

سلام سلام
پســـر عاشــــق بروز شـــــد بدو بدو
منتظرتماااا

مصطفی سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://nostalgic88.blogfa.com/

سلام...
خوبی خانمی....
خونه جدید مبارک...خیلی باحاله...


خوش به حال این مصطفی خان شما...
ما که از این شانس ها نداریم .....هیییییییییییییییییی

سعی کن که عکس هارو تو tinypic اپلود نکنی چون فیلتر و باعث میشه که باز نکنه...

پاییز مریم چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.maryam14.mihanblog.com/

سلام
خوبی
ممنون که سر زدی........ خدا روشکر حالم بهتره ولی برای حال روحیم دعا کن
در مورد اون سوالی که کردم خدا شاهده منظورم کنایه نبود به خدا جالب بود برام که بدونم واقعا برادرت یا .....بی خیال در هر صورت فکر بد نکن من خودمم عاشق داداشام هستم
اپ کردی بازم خبرم کن
ممنونم موفق باشی و پیروز

مهران از کی تا حالا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.mehranf8.blogfa.com

_________________«از کی تا حالا»__________________
____________________________________________
____________________________________________
____88888888888888_____888888______888888___
___8888_____888888_____888888______888888___
__8888______888888_____888888______888888___
___8888_____888888_____888888______888888___
____88888888888888_____888888______888888___
____________888888_____888888______888888___
____________888888______888888____888888____
____________888888________888888888888______
____________________________________________
____________________________________________
__________________ شـــــــدم __________________
____________________________________________
____________________________________________
________________ بدو بیا که منتظرتم ______________
____________________________________________
____________________________________________

سعیده چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

خواستم زیبا گلی را زینت خاطرم کنم دیدم اندر خاطرم

جزتو گلی زیبا نبود.


نام زیبای تورا در کتبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد

و عکس قشنگت رادر قابی از جنس عشق می گذارم

تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی تا

ابد دوستت دارم.

سلام خوشکل خانومی ممنون از نظرهای قشنگت مرسی گلم منم دوستت دارم نفسمی شاد باشی

تاتاگاتا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://tatagata.blogfa.com

سلام چقدر خوبه که آدم دوستای خوب داشته باشه خوب بود بازم خبرم کن فعلا بای

یه غریبه اشنا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

همین؟وبلاگی؟چیزی؟
بذار ما هم بشناسیمش...

سلام ممنون از نظرت ولی خودت و معرفی نکردی اخه من چه جوری وبلاگش و شمارشو بهت بدم حتمن خیلی دلت می خواد بدونی کیه اره

محمد کینگ جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://mohamadking.blogfa.com

سلام خوبی منو به اسم محمد کینگ بلینک بعد خبرم کن بلینکمت[بوسه]

جینگلکو چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام همشهری باذوق و استعدادم . ازاین همه توانان و قابلیتهای پاک و عرفانیتان در عجبم .به شما بعنوان یه همشهری افتخار میکنم . ضمنا بهتون خیرمقدم عرض میکنم و دومادی داداش گلتون تبریک عرض میکنم. انشاالله خوش بگذره و باخاطره ی خوش برگردین. امضا جینگلکو

سلام همشهری عزیزم ممنون از نظر لطف شما .ممنون از تبریکت اگه عروسی نکردی ایشالله عروسی خودت نگفتی از کدوم شهری ولی بازم ممنون از محبتات

باران پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام بهنوش جان.
امیدوارم این رفاقت پاک و صداقتتون همیشگی باشه
آقامصطفی خوش به حالت که دوست به این خوبی داریُ

جینگلکو شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام بهنوش چان .انشاالله که خوش گذشته ازینکه قابل دونستین و جوابمو دادی ممنونم.ازخدا میخوام فرصت اینو بهم بده که مدام وبلاگتو ببینم و از حال و احوالتون خبر بگیرم .ژیروز و سربلند

سلام به شما دوست عزیز منم خوشحالم که ما را قابل دونستی و از کلبه حقیر بنده دیدن کردین ایشالله همیشه سالم باشین تا بتونیم همیشه شاهد نظرات شما باشیم سبز باشی و بایدار

جینگلکو شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام بهنوش جان .چند بیت شعر سروده ی خودم تقدیم شما وسایر دوستاتون میکنم .ایشالله خوشتون بیا. لیس للانسان الا ماسعی یاری ازحق کن طلب لا ماسوا لایزال آن چشمه مهر و وفا آستانش را طلب کن با دعا اسخی الانعام بحر رمز وراز حسبنه الله ما همه غرق نیاز مست مغرور می میخانه ایم دف زن آواره زان کاشانه ایم پرزن و پرواز کن تا آسمان واسع الحاجات بین تا عمق جان رکعتی بنما نماز و ناز کن با سه تار یار صدآواز کن تقدیم به همشهری بسیار عزیزم. بهادر

با سلام به شما همشهری عزیز به به مینم شاعر هم هستی منم به شما همشهری عزیز افتخار میکنم ممنون از شعر خوبت و ممنون که همیشه افتخار میدی به ما سر میزنی همیشه شاد و بیروز باشی بای تا های

سمیرا جونننننننننننننننننن دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.rangtanhayi.blogfa.com

سلام بهنوش جون عالللللللللللللللللللللل
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بودددددددددددددددددددددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد