حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

خاطرات من

سلام به دوستای گلم دلم واسه همتون تنگ شده بازم شرمنده که بهتن سر نمیزنم ایشالله سر

فرصت میام اخه اینجا زیاد به انترنت دست رسی ندارم ولی سعی خودمو میکنم که لااقل

خاطراتی که از اینجا دارم چه خوب چه بد براتون بنویسم تا بدونید فراموشتون نکردم بله دوستان

عروسی داداشی همه به خوبی تموم شد ایشالله همتون به عشقتون برسین وخوشبخت بشین

از تموم کسانی که به داداشم تبریک گفتن ممنونم راستی بهتون نگفتم یک هفته هم تهران بودم

اونجا هم مراسم  عقد یکی از دوستان بسیار خوبمون بود ارز اینجا خصوصی بهشون تبریک میگم

ایشالله خوشبخت بشن دعا کنید نوبت داداش مصطفی هم برسه دلم میخواد عروسیشو ببینم

وای از بس بر حرفی کردم داره یادم میره از سعیده(اشک حسرت)دوست وابجی گلم هم تشکر

میکنم که مدام بهم زنگ میزنه و از حالم خبر میگیره ای خدا دلم میخواد اونم به عشقش برسه

بازم ممنون از تک تک شما که فراموشم نکردین دیگه ببخشید با عجله نوشتم  خدانگهدارتون

گریه کردم اشک به دلم مرهم نشد               ناله کردم دریغ از دردهایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بود ولی               از هزاران گل یکی مثل تو بیدا نشد

نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

ناخن سرخ دست تو
باغچه تب کرده من

علیرزا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.bi--kas.blogfa.com

سلام وبت خوفه اگه میشه به منم سر بزن آپم نظر یادت نره

سعیده شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

سلام گلکم خوبی

گلم حسابی شرمندم کردی ها من فقط دارم وظیفمو انجام

میدم اینا که بابت خوبیای تو چیزی نیست.ازت ممونم.

د.ست دارم.

باران یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام بهنوش جان
خانمی فعلا که پیشمی و معمولا میام نظراتمو به خودت میگم.
میخوام همینجور که از دوستای خوبت میگی منم از خوبیهای خودت بگم ازینکه که خیلی مهربونی و دلی پاک و بدورازکینه داری.
این بهنوش خانمی ما وقتی دبی هست روز شماری میکنم که کی میخواد بیادآخه وقتی اینجاست خونمون یه حال و هوای دیگه داره. انشالله این صفات خوبش همیشگی باشه.

سلام عزیزم از خوبی خودته شما خودت مهربونی همه رو مهربون میبینی منم با بودن شما خوشم کلی از تنهایی در میام شما هم بی نظیرین بای تا های

پسر عاشق یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://smooch-mosi.mihanblog.com

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒UPam .... !!▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█

ثمین یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com/


سلام....خوبی؟؟
سری به ما نمی زنی؟؟؟
سال نو رو پیشا پیش بهت تبریک می گم....
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و هرچی از خدا می خوای بهت بده اول هم سلامتی.....
منو یادت نره دعا کنی......

سعیده یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

یه جایی خوندم دوست داشتن دا می خواهد نه دلیل

پس دوستت دارم بدول دلیل.


اگه یه روز یه پروانه اومد نشست رو شونه هات نرونش

چون من ادرس قشنگ ترین گل دنیارو بهش دادم.

فرزانه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.farzane-zeinab.blogfa.com

سلام .عزیزم .چه وبلاگ زیبایی داری.به من هم سر بزن و نظر بده.اگر موافقی تبادل لینک کنیم

Hamid یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://hasrat69.tk

سلام بهنوش خوبی[گل]

من اپم دوس داشتی یه سری بزن خوشحال میشم.

البته اگه اشکالی نداره

منتظرتم

موفق باشی[بوسه]

تنها یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.sarekochedidamet.blogfa.com

سلام خوبی؟
تنها مینویسه:پیشاپیش این عید قشنگ و سال نو و فرا رسیدن بهار رو بهت تبریک میگم
و برات آرزوی موفقیت دارم در هر گوشه ی جهان و در هر نقطه ی هستی/شاد باشی و بی غم و در پناه ایزد منان تا ابد
یا علی

علیرزا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.bi--kas.blogfa.com

سلام بهنوش جونی خوفی منم علیرزا آپم بیا به منم سربزن وب تو هم خوب شده

یگانه دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

گفتم نظر بزارم بینظر نمونه بهنوشششششششششش
بابای

سلام ممنونم از محبتات میشه خودتو بیشتر معرفی کنی راستی ادرسی از وبلاگت ندیدم که بیام تشکر کنم بازم ممنون

جینگلکو سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام بهنوش جان . شبتون بخیر .بخاطر اسم قشنگی که واسه وبلاگتون انتخاب کردین بهتون تبریک میگم . حقیقتشو بخوایین هردیداری در عین زیبایی فوق العاده اش پایان حسرت باری به دنبال داره .چیزی که همیشه منی که به دوست دلبستگی خاصی پیدا میکنم آزارمیده . میترسم از اونروزی که دل رفیقی رو بشکنم یا رفیقی دلمو بشکنه .نمیدونم چی بگم ولی کاش خدا واسه هیچ دیداری پایانی قرار نمیداد.آبجی کوچیکه ی من که میدونم الان کنارت نشسته یکی از بهترین موهبتهایی بود که خدا سعادت دیدارشو بهم داد .هدیه ای از خدا که خلا مهر،عشق واحساس رو توزندگیم پر کرد.میدونم واقعا ندیدنش واسم یه کوه حسرت رو دلم میزاره .خیلی گل و عزیزه .خوش به حالتون که اون رو همیشه دارینش .خسته شدین نه؟ دوبیت شعرمو بهش تقدیم میکنم با دست گل شما فروغ دیده ام ای یاس دشت احساسم وجود نازنین تو گشته بال پروازم زلطف بیکران وحکمت لایزالی حق یراق چشم منی سروناز طنازم تقدیم به آبجی گل عزیزم ازطرف ب

سلام ممنون که از اسم وبلاگم خوشت اومده شما لطف دارین خوبیتو از ف شنیدم ایشالله هیچوقت حسرت به دله هیچکی نمونه و برای هیچ دیداری همونطور که گفتی بایانی نباشه همیشه از کلمه خدا حافظی بیزارم از خدا میخوام همیشه اینجوری باقی بمونید بازم ممنون از نظرهای زیبای شما شاد باشی

کیوان دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.dangerbax.blogfa.com

سلام من از وب شما خوشم اومد اگه خواستی بیا تبادل لینک به ما هم یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد