حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

خداحافظ

متن اهنگ خذاحافظ مجیدخراطها که خیلی دوست دارم

خداحافظ گل نازم کاش کی مهربون نبودی

می دونم سخته جدایی اخه عادت کرده بودی

بعد من خودم میدونم سهم زندگیت خرابه

اگه غیر اینه عشقم چرا چشمات خیس ابه

چرا چشمات خیس ابه سرتو بزار روشونم

عاشقونه بغلم کن یا ازم بخواه بمونم

چرا شونه هات میلرزه مگه سردته گل من؟

اگه میگی خوبه خوبی چرا خیسه شونه من؟




تواصلا بگوببینم چراساکتی نمیری

مگه تو نخواستی از من قول موندن وبگیری

توی لحظه های رفتن سرتو بزار رو شونم

میخوام دل بکنم از تو یه کاری بکن نتونم

یه کاری بکن که دیگه حرف رفتن و نیارم 


بزار اشکاتم بباره که حسابی کم بیارم

هی تو چشام نگاه کن که منم اشکی بریزم

هی ازم بخواه بمونم حس خوبیه عزیزم

نظرات 12 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.kavironline.com

با سلام
مدیر انجمن کویر آنلاین هستم در صورتی که تمایل دارید برنامه نویسی تحت وب را بیاموزید و برای خود سایت طراحی کنید و از این طریق به کسب و کار در دنیای مجازی ادامه دهید میتوانید در انجمن کویر آنلاین تکنیک های طراحی وب را فرا بگیرید
http://www.kavironline.com/thread-158-post-212.html#pid212
علاوه بر این در صورتی که تمایل به مدیریت بخش های مختلف انجمن را دارید به مدیر انجمن پیام خصوصی ارسال کنید
ممنون می شوم جهت حمایت از آموزش سایت به ما لینک بدهید تا علاقه مندان به این بخش سایت دسترسی داشته باشند
منتظر حضور گرم شما هستیم
موفق و پیروز باشید
www.KavorOnline.com

m دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

خیلی با احساس می نویسی خیلی خوشم اومد
اره همشهری هستیم من اماراتم

سلام همشهری عزیزم خوبی منم اماراتم بس نزدیکی اگه اسمتو بگی خوشحال میشم خیلی کنجکاو شدم ممنونم که میای وبلاگم بهم سر میزنی از نظرت هم ممنونم بازم بیا ولی با اسم باشه نه م

فروزان سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام خانم بهنوش وقتتون بخیر

من این آهنگ رو نشنیدم ولی متن شعرو که خوندم خیلی خوشم اومد، قشنگ بود

خداحافظی همیشه تلخه

راضیه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://mahesefid.blogfa.com

سلام علوسکم
کجایی سر و پستت نیست از ایران که رفتی دیگه رفتی!
حرفت درست من خیلی کم بهت سر میزنم اما تو هم زیاد نمیایی
دختر تو ببوس
خیلی نازی عکستو دیدم ا!!! هم تو هم دختر گوگوریت
وقتی دوباره مامان شدی بهم خبر بده
بهنوش زندگی سخته من وقت آزاد زیاد ندارم الان هم سر کارم از بس صدای تلفن شنیدم حالم بد شده
میبوسمت
خیلی وقته میخوام دیگه آپ نکنم و وبلاگ رو پاک کنم اما دلم واسه دوستای خوبی مثل تو تنگ میشه
بهنوش واسم دعا کن
درود و دو صد بدرود!

مجتبی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.pesarejavan.blogfa.com

سلام.....خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که بهم سرزدی و به فکرم هستی
عزیزم اومدی دیدیی که وبم رو هک کردن اما من دارم یه وب جدید با همین عنوان عشق و عاشقی افتتاح می کنم
منتظرم باشید

بهناز سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://Mylovebehnaz.blogfa.com

♥BoOss♥هــــــــــولااااااااااااااااااااااااااا
♥BoOss♥بعــد مدت هـــا آپ کردمــــا
♥BoOss♥تــفلــده آجیمه!![قلب]
♥BoOss♥زوووووووودی بــیا تا کیک تموم نشده[نیشخند]
♥BoOss♥منتظرتما!!!کادو تفلد یادت نره
♥BoOss♥هـــــــــولاااااااااااااااااااااااااااااا
♥BoOss♥قررررررررر قرررررررررر [نیشخند]
♥BoOss♥ هولااااااااااااااا
♥BoOss♥هولاااااااااااااااا
♥BoOss♥ هولااااااااااااااا
♥BoOss♥ بـــــدو بیـــــا دیگه

بهناز سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://Mylovebehnaz.blogfa.com

♥BoOss♥هــــــــــولااااااااااااااااااااااااااا
♥BoOss♥بعــد مدت هـــا آپ کردمــــا
♥BoOss♥تــفلــده آجیمه!![قلب]
♥BoOss♥زوووووووودی بــیا تا کیک تموم نشده[نیشخند]
♥BoOss♥منتظرتما!!!کادو تفلد یادت نره
♥BoOss♥هـــــــــولاااااااااااااااااااااااااااااا
♥BoOss♥قررررررررر قرررررررررر [نیشخند]
♥BoOss♥ هولااااااااااااااا
♥BoOss♥هولاااااااااااااااا
♥BoOss♥ هولااااااااااااااا
♥BoOss♥ بـــــدو بیـــــا دیگه

ariyan jon چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://prin3-of-persia021.blogfa.com

سلام خوبی
قشنگ بود
من آپیدم
خوشحال میشم سر بزنی
موفق باشی عزیزم
بای آرین............[گل][بوسه][گل]

سبحان چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://sobhan454h.persianblog.ir

سلام
[گل]
ای کریم ! بی نگاه لطف تو هیچ کاری به سامان نمی رسد ، نگاهت را از من دریغ نکن .
[پلک]

م چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

همین اسم راحت ترم از وبلاگتون خیلی خوشم اومده واقعا با احساس مینویسید همه آرشیوتون رو نگاه کردم و خوندم من تازه اومدم اصلا دل نمی گیره اینجا به قول خودمون اصلا دل ناگرتای

باشه نگو هر جور راحتی ولی دلم میخواست بدونم حالا به خودم بگو اگه نمیخوای کسی بدونه اون نظرو تایید نمیکنم باشه ولی به هر حال خوشحالم که بهم سر میزنی همشهری عزیزم بازم بیا راس اگوتاش دل ناگری بخاطر همین وبلاگ نویس شدم

پسر آبی چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.abiboy.blogfa.com

سلام وبلاگتون زیباست منم یکی از چند خواننده محبوبم مجید خراطهاست...
موفق باشید

جواد پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://elmi-javad.blogfa.com

سلام
شاهی به دوصد عزت و اجلال آید

با شوکت و فر و جاه و اقبال آید

امروز حسین آید و فردا عباس

خورشید ز پیش و مه ز دنبال آید
(عیدتون مبارک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد