حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

محمد و فاطمه

دیشب باز فاطمه رو ورداشتم بردمش پارک اخه دلش گرفته بود خودم هم حوصلم سر رفته بود از تو

اپارتمان رفتیم به هوای اینکه نفسی تازه کنیم  ولی هنوز چند قدمی نرفته بودم که روی صندلی پارک

چشمم به خانومی افتاد که کنارش یه ویلچر بود که یه پسر بچه معلول نشسته بود اول شک کردم متعلق

به خانومه باشه اخه چون پسره یه مرد هندی بالای سرش بود و بهش میرسید ولی زنه سومالی بود

عربیش هم زمین تا اسمون با عربی امارات فرق داشت رفتم جلو سلام کردم و ازش پرسیدم پسرتون 

گفت اره محمد هستش ۱۹ سالشه خیلی دلم گرفت وکلی گریه کردم رفتم جلو به محمد سلام کردم

مامانش گفت ببین پسرم فاطمه هم عین خودته نمیتونه راه بره باهاش حرف زد اون خندید و از این که

اومده بود پارک خوشحال بود مرد هندی هم ازش نگهداری میکرد بهش غذا میداد ولی من به جای اینکه

دلم باز بشه دلم بیشتر گرفت ولی باز خدا رو شکر کردم که خدا چنین فرشته های به ما داده کلی برای

محمد و دخترم فاطمه دعا کردم و اومدم خونه

نظرات 17 + ارسال نظر
بی کس پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ http://yade-ashna.blogfa.com

سلام بهنوش خانوم...
خوبی انشالله؟
واقعا گاهی اوقات چیزایی رو که داریم فراموش می کنیم...
یه سر بزن

هلال پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://avin2.blogfa.com

سلام آبجی بعضی وقتا گریه کردن آدم را به اوج هستی می رساند آره آبجی گریه کن گریه کن وقتی آدم گریه میکنه سبک میشه تا مدتی راحت و بعد همان قصه ی همیشه آبجی جونم آریای ما هم همین جوریه چکار میشه کرد فریاد میزنی خداست
ایشالله خدا هرچی آدمه رو مورد لطف و مرحمت خودش قرار بده

محمود پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ http://bidagh.blogsky.com

نمی دونم مستند "این خانه سیاه است" فروغ فرخزاد رو دیدید یا نه.این مستند کلا در مورد جزامیان ساخته شده و من عاشق اون تیکه فیلمم که یه پسر بچه ی جزامی در مدرسه انشا می خونه و این تیکه رو با حس عجیبی می خونه:
خداوندا تو را سپاس می گویم که مرا آفریدی !

ما هم از ته دل واسشون دعا می کنیم

علی لرستانی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

سلام چه فضای صمیمی و خودمانی داری لذت بردم
موفق باشی

Servan جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://Avareh2.blogfa.com

سلام اومدم تا از شماخواهش کنم که بیاید برای دوستم دعا کنید

لاله شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام گلم غمتو نبینم .همیشه باید شاکر بود چون هیچ چیزی بی حکمت نیست.به امید رفع غمهایت

بیدا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://bidastr.blogfa.com

سلام
آهنگ جدیدم رسید
خوشحال میشم واسه دانلود بیائئی
خداییش قشنگ شده.....
واسه نسل امروز فوق العاده هست......
منتظرتم[گل]

حمید شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام

داداشی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ http://avin2.blogfa.com

سلام یه آپ جدید گذاشتم بدو بیا آبجی گلم

ثمین جوون (به سوی فردایی بهتر...) دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com



سلام.
آپم$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
? آپم
...°....O آپم
.......°o O ° O آپم
.................° آپم
.............. ° آپم
............. O آپم
.............o....o°o آپم
.................O....° آپم
............o°°O.....o آپم
...........O..........O آپم
............° o o o O آپم
......................? آپم
...................? آپم
...............? آپم
...........? آپم
........? آپم
....? آپم
.? آپم
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨

دوست سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام از ته دل
من چند بار گذرا وارد وبتون شده بودم ولی خدا بسر شاهده که چنین تحت تاثیر قرار نگرفته بودم.من عزیز تبریزیم،وبرای معالجه کمر درد شدید پیش یه خانومی می رم ..اوایل خیلی سخت قبولم کرد وبلاخره موفق شدم نظر مساعدش روبگیرم وادامه درمان بدم...اون با دستاش کمی مالش نرم می ده ونیرویی داره که وارد بدن کرده و....تا اینجا مربوط به خودم بود حال من اونجا بابچه های عقب مانده ذهنی وجسمی که هرکدام به دلایلی اونجامی آین ..اول قبول نمی کردم که همچو درمانی باشه حتی مادراشون می گفتن اثر بهبودی زیادی حاصل شده..ولی در این یک سال که می رم خودم به مرور بهبودی اونارو به چشم می بینم با چند تا شون دوست خیلی خوبی شدیم اوایل مادراشون ناراحت بودند از دوستی من زن چندین ساله با یه بچه استثنایی ولی وقتی ذوق بچه هاشون رو در ارتباط باهام دیدیدن دیگه راحتند....
بهنوش عزیز خیلی ناراحت شدم واز خدا وبا تمام وجود خواهان شفای عاجل همه مریضا بخصوص این فرشته های معصوم وپاک رو خواهانم....قربون دل پرت برم.

سلام دوست عزیز ممنونم که بهم سر زدید و با این همه مهربونی و لطف اومدی اینجا این وبلاگ متعلق به چنین دوستای خوبی هستش از خدا میخوام که کمر درد شما هم خوب بشه و همه ی بچه هایی که مثل فاطمه ی من هستن خدا شفاشون بده وممنونم که این چیزا را گفتی و برای دخترم و همه ی بچه ها دعا کردی بازم بیا اینورا خوشحال میشم

هلال چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ http://avin2.blogfa.com

سلام آبجی گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل
من خوبی ایسالله همیشه شاد باشی کجایی بابا به آپ گذاشتم تئپ اگه وقت کردی یه سر بزن

راضیه و مهدی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://mahesefid.blogfa.com

و تو در آزمایش خدا پیروزی
بهشت رو واسه چی زیر پای مادران قرار دادن واسه همین دلسوزی و محبت
از ته ته ته دلم واسه فاطمه و محمد دعا میکنم انشا ا.. به برکت اسم قشنگشون خدا رحمتش رو شامل حالشون کنه
ما برگشتیم
بدرود

۳؟ چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام بهنوش جان.خوبی؟منم یه مونثم مثل خودت. امیدوارم مث شما در اینده مادر خوبی برای فرزندم باشم. شما نمونه یه مادر مهربونی.موفق باشی گلم

سلام گلم خوشحالم از اشنایی باهاتون ولی حیف که اسم قشنگتو نمیدونم ایشالله همین طوره شما شما هم نمونه ای از اون مادهای خوب و مهربونی در اینده سبز باشی عزیزم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

نظر لطفتون بود که وبه وبلاگ من سر زدید منم اسم ابوالفضل هست و از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.../
آخه من هیچی ندارم که نثار تو کنم تا فدای چشای مثل خمار تو کنم میدرخشی مثل یک تکه جواهر تو جمع من میترسم عاقبت یه روز قمارت بکنم.... تقدیم به شما .../

سلام خواهش میکنم کاری نکردم ببخشید من یادم نیست ادرس وبلاگتون چی بود شما هم ننوشتید با سپاس از شما

فروزان جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://foruzan-delaara.persianblog.ir

سلام به مادری مهربان و سلام بر محمد و فاطمه ی عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه ، دنیا با وجود همین بچه های عزیز که قشنگتره بچه هایی که دلشون مثله دل فرشته هاست
خوش به حال فاطمه جون که مامان به این گلی داره ، امیدوار همیشه در پناه خدا سلامت باشین

هلال جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://avin2.blogfa.com

سلام.
آپم$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
? آپم
...°....O آپم
.......°o O ° O آپم
.................° آپم
.............. ° آپم
............. O آپم
.............o....o°o آپم
.................O....° آپم
............o°°O.....o آپم
...........O..........O آپم
............° o o o O آپم
......................? آپم
...................? آپم
...............? آپم
...........? آپم
........? آپم
....? آپم
.? آپم
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨
چرا نمیایی پیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد