حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

دلم کرفته

امروز حسابی دلم کرفته از صبح نشستم و دارم درو دیوار میبینم وتی دورو برمون شلوغه درشو نمیدونم همین که تنها شدیم میفهمیم ان شالله به سلامتی این جند ماه هم بگذره که بتونم برم بیرون راستی امروز همین که تلوزیون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رو نشون داد یاد بارسال افتادم که همین موع تهران بودم و با دوستام رفتم نمایشکاه و کلی کتاب گرفتیم و خیلی هم خوش گذشت حال و هوای جالبی داشت بخصوص تو حیاط نمایشگاه بستنی فالوده ایشو ساندویج کالباس و دوغ واااای یادش بخیر جه زود زمان میگذره و اینا همشون میشن خاطره که ج. خاطره های خوب میمونه بعد اون هم خونه دوستم بختن و سمنو کلی عشق و حال و خنده و شادی البته خیلی برام جالب بود جون اولین بار بود همجین مراسمی رو میدیدم فضای روحانی و شاددیشب که باز خونشون بختن سمنو بود کلی هوس کردم ای کاش اونجا بودم ان شالله نظرشون قبول خولاصه امروز همش از دلتنگی رفته بودم تو حال و هوای خاطرات شیرین گذشته

نظرات 19 + ارسال نظر
خانم مهندس جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.mohandeslashgari.blogfa.com

_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_______

محمود جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.bidagh.blogsky.com

سلاااااااااااام !

مدتیست تاریکم
نمی دانم پرده های اتاق دلم کشیده است
یا دلم ابریست...

پاییز مریم یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.maryam14.mihanblog.com/

سلام

انشالله که هیچ وقت غمگین نباشی دلت همیشه شاد و لبت خندون باشه
با مطلبی در مورد تهران در اخر الزمان به روزم

سر بزنی خوشحال میشم

شاد باشی

[قلب][گل][قلب][گل]

فاطمه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی
برای بیرون رفتن وقت زیاده ان شالله حالت خوب بشه
یاداوری خاطرات چیز جالبه ی
وقتی به خاطراتم فکر میکنم حس میکنم الان تو اون موقعیت هستم

abolfazl سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://idontmissyou.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به مبلاگ من هم یه سری بزنی
امیدوارم خوشت بیاد
idontmissyou.blogfa.com

love سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://sotokoor.mihanblog.com

__@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@@@@@@@@@_____________
___@@@@@@@@@@@@@@_____________
______________________
______@@@@@@@@@_________
__@@@@@_______@@@@@_____
_@@@@@____این____@@@@@____
_@@@@@_یه اپ مخصوصه_@@@@@____
_@@@@@__برای یه __@@@@@____
__@@@@@__زر طلا__@@@@@_____
______@@@@@@@@@_________
______________________
__@@@@____حتما____@@@@_____
___@@@@___بهم____@@@@______
____@@@@__سر ___@@@@_______
_____@@@@__بزن__@@@@________
______@@@@___@@@@_________
_______@@@@@@@@@__________
________@@@@@@@@___________
______________________
_______@@@@@@@@@___________
_______@@@@@@@@@___________
_______@@@@___________
_______@@@@___________
_______@@@@@@@@@___________
_______@@@@@@@@@___________
_______@@@@___________
_______@@@@___________
_______@@@@@@@@@___________
_______@@@@@@@@@___________

........ (''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
.........\.....(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.\
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
......\....'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_\
......#############
........############
.......\...#########.../
...__/...../..######\....\
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

۳؟ پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

gozar omr hamine behoonsh jan.enshalah az ma ghesei ziba bar ja bemooneh.movazebe khodet bash.va bedoon khodai hast ke dar in nazdikist va be del tanhayan nazdiktar ast..............

movafagh bashi

ممنون که بهم سر میزنی امیدوارم همین طور باشه دوست عزیز

مرضیه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام عزیز دلم خوبی؟
افاقآ دیروز نمایشگاه بودم کلی یادت کردم خصوصآ وقتی تو حیاط رو پله ها نشسته بودم . دوست دارم مواظب خودت باش .

سلام عزیزم خوبی اخی جام خالی بود بس ان شالله سال دیکه

نرگس شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.narges-9.blogfa.com



تو میدانی وهمه می دانند که زندگی از تحمیل لبخندی بر لبان من، از آوردن برق امیدی در نگاه من،
از بر انگیختن موج شعفی در دل من عاجز است.تو میدانی و همه می‌دانند که شکنجه دیدن بخاطر تو،
زندانی کشیدن بخاطر تو و رنج بردن بپای تو تنها لذت بزرگ من است.از شادی توست که برق امید در چشمان خسته‌ام می درخشد.
و از خوشبختی توست که هوای پاک سعادت را در ریه­هایم احساس می کنم.
نمی توانم خوب حرف بزنم، نیروی شگفتی را که در زیر این کلمات ساده و جمله های ضعیف و افتاده پنهان کرده ام، دریاب ! دریاب !من ترا دوست دارم، همه زندگیم
و همه روزها وشبهای زندگیم، ‌هر لحظه زندگیم بر این دوستی شهادت می دهند، شاهد بوده اند وشاهد هستند،‌
آزادی تو مذهب من است،
خوشبختی تو عشق من است،
آینده تو تنها آرزوی من است.

ساناز دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام. خوبی عزیزم آپم و منتظرت

میلاد دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://lootka.blogsky.com/

بعد از درود
حیاط خلوت جالبی دارین
http://lootka.blogsky.com

هلال دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://avin2.blogfa.com

سلام آبجی جونم خوبی دلم خیلی برات تنگ شده بود چه خبر خوب هستی فاطمه جون چی خوب هستند آبجی پس این خواهر زاده ما کی میاد تا عکسشو ببینیم بابا دلمون تنگ شده آبجی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووون ایشالله که همیشه شاد باشید فعلا بای

سلام به دوستای خودم ممنونم هلال جان خوش اومدی به وبلاک خودت متاسفانه من کمتر میام وبلاک راستی معذرت از همه بلاکفا ییهای عزیز من نمیتونم به وبلاکتون نظر بدم اینجا برام کد بلاکفا باز نمیشه فقط میتونم بخونمشون امیدوارم هر جه زودتر درست بشه

سوما یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://dllakam.blogfa.com

سلام بهنوش خانوم
امیدوارم حالتون خوب باشه
پساپس تولدتونو بهتون تبریک میگم
حتما براتون دعا میکنم که فرشته جدیدتون بهترین فرشته خدا بشه
دوست داشتین سر بزنین
به امید امیدهاتون

سعیده یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام خوبی مبارکه میبینم که کلی حالو هوای وبت عوض شده خیلی خشگله دخمل

راستی عکس خوشگلتم که اون گوشه هست بابا دمت گرم

چی کارا کردی بابا دلم برات یه ذره شده راستی دخملات چی کار میکنن خوفن

دل منم عین دل تو گرفته خیلی تنهام هیشکی رو ندارم

خیلی دلم میخواد گریه کنم ولی چه فایده عمر ما همش به گریه کردن تباهه

خلاصه خیلی خوشحال شدیم از دیدنتون امیدواریم شما هم

خوشحال بشین

بای

سلام عزیزم خوبی منم دلم برات تنکیده خانومی مواطب خودت باش ما هم خوبیم

سعیده دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

بدو بیا اپیدم

پرستو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

salam golam webe kheili dost dashtani dari khoshal misham be manam 1 sari bezani

پرستو جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

golam ba tabadole link movafeghi ??

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام حال شما خوبه ؟خوش میگذره؟ امیدوارم همیشه خوشحال شاداب وسالم باشی ما که هیچ وقت یاد شما رو به فراموشی نمی سباریم ودعاگوی شما هستیم امیدوارم دریادداشت بعدی شهرک غرب رو فراموش نکنید

سلام اق حکیم و همشهری عزیزم مکه میشه شما و محبتهای شما رو فراموش کرد شما هم عین شهرام دوست دارم هنوز تهرانی همون مغازه ان شالله میام در اولین فرصت راستی اونم با یه نی نی که قراره به همین زودی بیاد راستی ایمیلت هر کاری میکنم نمیتونم اددت کنم دقیق برام بنویس سلام خانواده و تمام دوستان برسون بازم بیا اینورا

همسفر شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام حال شما خوبه ؟خوش میگذره؟ امیدوارم همیشه خوشحال شاداب وسالم باشی ما که هیچ وقت یاد شما رو به فراموشی نمی سباریم ودعاگوی شما هستیم امیدوارم دریادداشت بعدی شهرک غرب رو فراموش نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد