حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

هورااا بلاخره درستش کردم وبلاکمو  همه نظرهاتون رو برکردوندم دوستانم وای برم بخوابم نی نی رو باهام خوابش برده  بازم میام فدای همتون دلم براتون تنک شده 

نظرات 5 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

سیلاااااااااااااااااااااااااااااام

بلخره درس شد بابا چی کار کرده بودی وقتی بلد نیستی چرا الکی

از خودت مهندس بازی داری میاری هاااااااااااااااااااااان بزنم شلو پلت کنم بابا پس کی میای ایران دلم برات تنگ شده

مواظب خودتو دخملات باش بووووووووووووووووووووووش

سلام و درد خووووو کفتم تو که هیج نه مهندسی نه جیزه دیکه خواستم خودم مهندسی کنم که کردم

سامان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.king-of-hearts7.blogfa.com





میکده عــــــــشــــــــق


           ♥                   ♥        ♥


                      ♥


                             ♥      ♥


    ♥         ♥


     ♥


             ♥       ♥




    میکده عــــــــشــــــــق
          ♥                   ♥


  ♥             ♥

بودو بودو بودو بودو زود باش دیگه چرا وایسادی مگه نمیدانی من آپم [نیشخند] 121

حامد HmD شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام بهنوش جون. خوشحالم بالاخره درست شد.شرمنده من تو این مدت وحشتناک سرم شلوغ بود نتونستم کمکت کنم.سر فرصت میگم چرا.مواظب خودت باش.فعلا بای.

سلام حامد جان ممنون عیبی نداره دشمنت شرمنده این جه حرفیه

sara شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://my-one-and-only.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
با تبادل لینک موافقین؟

3? پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ

becheya kesaya amada bokoneh behnoosh 2 mah diga andayyyyyyyyyyyyy.................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد