حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

هلنا خانوووم

سلام به همه ی دوستای نازنین اومدم بکم که بلاخره هلنا خانووووم ما هم اومد یه دخمل ناز و کوجولو ان شالله سر فرصت به همتون سر میزنم فعل اوزا و احوال رو به راه نیست تازه یک هفته داره قربان همتوووون بازم معذرت که نمیتونم بهتون سر بزنم 

هلنا خانوووم

سلام به همه ی دوستای نازنین اومدم بکم که بلاخره هلنا خانووووم ما هم اومد یه دخمل ناز و کوجولو ان شالله سر فرصت به همتون سر میزنم فعل اوزا و احوال رو به راه نیست تازه یک هفته داره قربان همتوووون بازم معذرت که نمیتونم بهتون سر بزنم 

خیلی خوشحالم

سلام دوستان کلم خوبید دلم برای همتوووووون تنکیده بود بخدا دعا کنید بتونم هر جی زودتر بازم مث قبلنا بیام و براتون اب جدید کنم دیکه جیزی نمونده ان شالله این نی نی ناز مامانی جندذ روز دیکه میاد و همه جی مث اول میشه حتمن به همتووون خبر میدم من به یاد دوستان قدیمی و هم وبلاگی خودم همیشه هستم و تک تکتونو دوست دارم و فراموشتون نمیکنم راستی نماز و روزه هاتون هم قبول