حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

غم دنیا

به درد هم اگر خوردیم قشنگ است

به شانه بار هم بردیم قشنگ است

در این دنیاکه پایانش به مرگ است

برای هم اگر مردیم قشنگ است

پیشاپیش عیدتون مبارک دوستان

ایشالله سال خوبی داشته باشید

نیستی تا ببینی چطوری غم شانه های صبر م را شکوند


امشب با صد مکافات به نت وصل شدم  اخه خیلی سرعت کمه ادم کلافه میشه بخدا مگه نه بخاطر همین حوصله  ندارم بنویسم  ولی به خاطر شماها میام به عشق شماها  اخه به همتون عادت کردم  ممنونم که  بهم سر میزنی  الان  یه اس ام اس بدستم رسید از دوستم گفتم برای شما هم بنویسم .من زیر باران با چشات یه ارزو ساخته بودم واسه دوباره دیدنت زندگیمو باخته بودم یا ارزومو بس بده یا با دوباره دیدنت به زندگیم نفس بده


خاطرات من

سلام به دوستای گلم دلم واسه همتون تنگ شده بازم شرمنده که بهتن سر نمیزنم ایشالله سر

فرصت میام اخه اینجا زیاد به انترنت دست رسی ندارم ولی سعی خودمو میکنم که لااقل

خاطراتی که از اینجا دارم چه خوب چه بد براتون بنویسم تا بدونید فراموشتون نکردم بله دوستان

عروسی داداشی همه به خوبی تموم شد ایشالله همتون به عشقتون برسین وخوشبخت بشین

از تموم کسانی که به داداشم تبریک گفتن ممنونم راستی بهتون نگفتم یک هفته هم تهران بودم

اونجا هم مراسم  عقد یکی از دوستان بسیار خوبمون بود ارز اینجا خصوصی بهشون تبریک میگم

ایشالله خوشبخت بشن دعا کنید نوبت داداش مصطفی هم برسه دلم میخواد عروسیشو ببینم

وای از بس بر حرفی کردم داره یادم میره از سعیده(اشک حسرت)دوست وابجی گلم هم تشکر

میکنم که مدام بهم زنگ میزنه و از حالم خبر میگیره ای خدا دلم میخواد اونم به عشقش برسه

بازم ممنون از تک تک شما که فراموشم نکردین دیگه ببخشید با عجله نوشتم  خدانگهدارتون

گریه کردم اشک به دلم مرهم نشد               ناله کردم دریغ از دردهایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بود ولی               از هزاران گل یکی مثل تو بیدا نشد

سلام دوستان گلم دلم براتون تنگ شده بود امروز با خودم گفتم به هر طریقی شده باید یه اب   

  

کوچولو کنم اخه سخت درگیرم بخدا اصلا وقت ندارم ایشالله اومدم جبران میکنم شرمنده که   

 

نمی تونم بهتون سر بزنم ولی هر موقع برگشتم جبران میکنم .یادتونه یه بار گفتم ادم باید قدر  

 

روزهای خوش زنوگیشو بدونه که دیگه روزی نیاد که از گذشتش حسرت بخوره؟چون دیگه قابل بر        

 

گشت نیستن تا حالا چندین بار برای خود من اتفاق افتاده الان هم یکی از همون روزهای خوش          

 

زندگیمه در کنار دوستان گلم که خیلی برام عزیزن می خوام با تمام وجودم از این روزهای خوب     

استفاده کنم  دیگه نمی خوم خودم را با حسرت گدشته اذیت کنم امروز یکی از همون روزهاست   

که مثل روزهای دیگه در حال گذره چندین ماهه که در انتظاره این سفر خوب این حس قشنگ   

  

بودم امروز هم در تدارک عروسی داداشیم که بریم کارتا رو بخش کنیم  ایشالله به خوبی و خوشی   

  

تموم بشه خدا کنه همه با خوبی و خوشی برن سر خونه و زندگیشون  مواظب خودتون باشید  

  

  

با سلام به دوستای گلم دیگه ما هم رفتنی شدیم تا یه مدتی با دنیای وبلاگ نویسی خداحافظی

میکنم چون در پی یه سفر به وطنم هستم شاید این پست اخریم باشه ولی نه دلم نمیاد سعی

میکنم به هر طریقی شده از اونجا براتون اپ کنم اخه نمیتونم دوریتون را تحمل کنم ازتون ممنونم

که در این مدت منو تحمل کردید وپی حرفام نشستین خدایش دلم واسه همتون تنگ میشه اگه

عمرم اجازه بده بازم میام انشالله با دست پر بیام پیشتون با خاطرات خوب و به یادموندنی.

الان که دارم این پست ومینویسم بعض راه گلوم و گرفته اخه خداحافظی یه جورایی سخته مگه نه؟

ولی باید برم دلم واسه مامان و بابا تنگ شده غربت خیلی سخته خلاصه همتون را به خدای منان

می سپارم اگه بار گران بودیم که رفتم اگه نامهربان بودیم که رفتم .خداحافظ