حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

گردشگری( امارات مول دبی)


امارات مول یکی از بزرگترین مال های دنیاست که رکور های زیادی را ثبت کرده.این مول مکانی خانوادگی و سرگرم کننده می باشد ویکی از بزرگترین پیست های اسکی را دارد.دو هتل بزرگ و 70 رستوران و مسجد و .... دارداین مال بزرگ هر برندو مارک بزرگ دنیا را به خود جذب می کند.پیست اسکی22/500متری یکی از بزرگترین پیستهای اسکی دنیاست که برف واقعی در ان استفاده شده است پیست اسکی دبی از لحاطظ ارتفاع وشیب شامل 5 قسمت مختلف می باشد که بلندترین و سخت ترین ارتفاع ان 400 مترو60متر عرض می باشد که توریست های زیادی را به خود جذب کرده است.

تازها

حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمی گیرم

دلم از کسی گرفته  که می خوام براش بمیرم

باز سرنوشتو انتهای آشنایی باز لحظه های غم انگیز جدایی

باز لحظه های نا گزیر   دل بریدن   بازم آخر راه و حس تلخ  نرسیدن

...

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان 

 برای دانلود آهنگ دلنوازان از علی لهراسبی کلیک کنید

 منبع :

www.shirin-site.com

www.shirinmarket.com

هر مرد یک سال از عمرش را صرف نگاه کردن به زنان می کند

هر مرد یک سال از عمرش را صرف ‌نگاه ‌به زنان‌ می‌کند!

عکس دخترااا وای www.my-world.ir

مردها به طور میانگین روزانه 43 دقیقه را صرف خیره شدن به 10 زن مختلف می کنند که این میزان برابر با 259 ساعت یا تقریبا 11 روز در سال است که در فاصله بین 18 تا 50 سالگی بالغ بر 11 ماه و 11 روز می شود.

به نوشته دیلی تلگراف، محققان دریافته‌اند که تنها این نوع مردها نیستند که جنس مخالف را ستایش می کنند بلکه زنها نیز روزانه 20 دقیقه را صرف نگاه کردن به 6 مرد مختلف می کنند. این میزان نیز برابر با 6 ماه به طور کلی بین 18 تا 50 سالگی است.



مارک آیرلند سخنگوی مرکز کوداک لنز ویژن که این نظرسنجی را انجام داده است، گفت: مردها مشهور به نگاه کردن به زنها هستند، اما جالب است بدانیم که آنها واقعا چه مدت را صرف این کار می کنند. به طور کلی یک سال از زندگی مردان صرف قفل کردن چشمهای آنها بر روی جنس مخالف می شود.

وی افزود: علاوه بر این زمان باید متوجه بود که مردان اگر بخواهند زنی را تحت تأثیر قرار دهند حتی حاضر به ول کردن کار خود و توقف فعالیتهای کاری تا انجام این کار هستند.

این نظر سنجی بر روی 3 هزار نفر نشان داد که سوپرمارکت مهمترین نقطه تبادل این نگاههاست و بعد از آن مشروب فروشیها و کلوپهای شبانه قرار دارند.

اما در حالی که اکثریت مردان و زنان از اینکه کسی به آنها نگاه کند، احساس مورد توجه قرار گرفتن می کنند، اما افراد بیشتر دوست دارند به آن‌ها نگاه نشود. مردها با 19 درصد در برابر زنها با 9 درصد معتقدند از اینکه کسی به آنها خیره شود، احساس خوشحالی می کنند.

16 درصد دختران از این کار احساس ناراحتی کرده و 20 درصد نیز می گویند این کار آنها را خجالت زده می کند. بیش از 40 درصد زنان چشم را اولین جذابیتی دانسته‌اند که در نگاه اول به چشم آنها رسیده است، در حالیکه همین تعداد از مردان معتقدند که چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع کلی بدن زن می شود.

یک سوم از شرکت کنندگان در این تحقیق با همسر خود بر سر اینگونه نگاهها بحث داشته اند و یک نفر از هر 10 نفر کارشان به جدایی از همسرشان کشیده است.

5 نقطه مهمی که در آن مردان زنان را زیر نظر دارند عبارتند از سوپرمارکت، مشروب فروشیها، کلوپهای شبانه، محل کار و مغازه ها و 5 نقطه مهمی که در آن زنان مردان را زیر نظر دارند عبارتند از: مشروب فروشیها، مغازه ها، وسایل نقلیه عمومی، سوپرمارکتها و محل کار

 منبع 

www.shirin-site.com

www.shirinmarket.com

 اینم چند کلمه اچمی با دوستان کرمستجی خودم

 

با سلام سری به وبلاگ بزنه خوشحال ابم اگه ایرادی هم اومن امبگیه تا امبشابو
بهتر بنویسم نظر هم فراموش مکنه ممنون.