حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

کاش تار بودم تا اهنگ دوست داشتن را برایت بنوازم
کاش خار بودم  و میتوانستم چشم دشمنانت را کور کنم
کاش گل بودم و می توانستم وجود ناچیزم را تقدیمت کنم
افسوس نه خارم نه گل نه تار ولی هر چی هستم دوستت دارم
خوووووووووووب من

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com

سلام دوست گلم
مرسی از حضور گرمت و تعریف تو هم وب جالبی داری.
موفق باشی عزیزم.
لطف کن و خبر بده با چه اسمی لینکت کنم.

الهام دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

مرسی گلم
اومده بود خبر بدم که با چه اسمی لینکم کنی دیدم لینک شدم.
ممنونم عزیزم

محمد دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ق.ظ http://mohammad222.blogfa.com

سلام
ممنون از این که به وبم سر زدید
وب شما هم بسیار زیباست
بفرمائید با چه اسمی لینکتون کنم
منتظر حضور دوبارتون هستم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد