حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت  روز دوم الکی الکی چشام به چشات افتاد
هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم ماه بعد شانسی به دلم نشستی
و الان سالهاست دوستت دارم خوب من سالروز ازدواجمون مبارک
(تقدیم به بهترین همدم تنهای ام همسر عزیزم)

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.eshghulaneh.blogfa.com

سلام دوست عزیز من آدرس وبلاگت رو شانسی از توی وبلاگ دریا پیدا کردم اومدم یه سر بزنم بهت تبریک میگم وبلاگت واقعا جالبه اگه دوست داشتی یه سری هم به وبلاگ من بزن خوشحال میشما
راستی راستی تا یادم نرفته بگو با چه اسمی لینکت کنم
اگه یه بار خواستی من رو لینک کنی با اسم پاتوق اس ام اس ها و کلمات عاشقانه لینک کن
به قول دریا سبز باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام !
دستورتون انجام شد !
لینکتون کردم با افتخار !
مارو فرموش نکنی !
زندگی مثل دیکته است ، هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم ، دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم ، غافل از اینکه یه روز داد می زندد ورقه ها بالا !

دریا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com


پیش از سحر تاریک است اما تاکنون نشده که افتاب طلوع نکند. به سحر اعتماد کنید!

سلام
منم به نوبه خودم سالروز ازدواجتون رو به شما تبریک میگم. امیدوارم تا آخره آخر عاشقانه با هم زندگی کنید.
بروز کردم و منتظر حضور پرمحبتتون هستم.
سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد