حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

بر می گردم

دوستهای گلم با اجازتون یه ۱۰ روزی نیستم انشالله اگه عمرمون اجازه داد بازم میام  ولی دلم براتون تنگ می شه در نبود من به وبلاگم سر بزنید تا دلش نگیرهانشالله خدا نگهدار همتون باشه.
تو را خدا گریه نکن
اینقدر نگو نرو نرو
بغضم داره می ترکه
اینقدر نگو نرو نرو
اینجوری بی تابی نکن
الهی قربونت برم
خدا نگهدارت باشه
باید برم باید برم

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://shabgharde-tanha.blogfa.com

چرا اونائی که دم از رفاقت میززن / تو لحظه های بیکسی قیدتو راحت میزنن ؟

مرتضی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ http://shabharde-tanha.blogfa.com

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل من غمگین است ، غصه ام سنگین است

گرچه با هم نفسم زندگی شیرین است

میل گل در من نیست ، بال من خونین است

اشک غم باید ریخت ، رسم دنیا این است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

hanan یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

inshalla be salamati bargardi!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد