حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

سلام دوستان گلم دلم براتون تنگ شده بود امروز با خودم گفتم به هر طریقی شده باید یه اب   

  

کوچولو کنم اخه سخت درگیرم بخدا اصلا وقت ندارم ایشالله اومدم جبران میکنم شرمنده که   

 

نمی تونم بهتون سر بزنم ولی هر موقع برگشتم جبران میکنم .یادتونه یه بار گفتم ادم باید قدر  

 

روزهای خوش زنوگیشو بدونه که دیگه روزی نیاد که از گذشتش حسرت بخوره؟چون دیگه قابل بر        

 

گشت نیستن تا حالا چندین بار برای خود من اتفاق افتاده الان هم یکی از همون روزهای خوش          

 

زندگیمه در کنار دوستان گلم که خیلی برام عزیزن می خوام با تمام وجودم از این روزهای خوب     

استفاده کنم  دیگه نمی خوم خودم را با حسرت گدشته اذیت کنم امروز یکی از همون روزهاست   

که مثل روزهای دیگه در حال گذره چندین ماهه که در انتظاره این سفر خوب این حس قشنگ   

  

بودم امروز هم در تدارک عروسی داداشیم که بریم کارتا رو بخش کنیم  ایشالله به خوبی و خوشی   

  

تموم بشه خدا کنه همه با خوبی و خوشی برن سر خونه و زندگیشون  مواظب خودتون باشید  

  

  

نظرات 12 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

سلام سلام ابجیه گلم

وااااااااای نمیدونی چقدر خوشحال وقتی دیدم اپ کردی

از اون بیشتر تونستم باهات چت کنم .

راستی عروسی داداشت مبارکه خوشبخت بشه واسه

داشه ما هم دعا کن سرو سامون بگیره منم یه نفس راهت

بکشم.

وااااااااای دخمل خیلی خوشحال شدم به امیددیدار.

دوست دارم.

سلام عزیزم منم خوشحالم که خوشحالی گلکم میبوسمت دوستت درم

FAFA دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

بهنوش جون نم یخواستم تو این روزای با خانواده بودن مزاحمت بشم باور کن واسه همینم زیاد بهت زنگ نزدم... امیدوارم بهت خو شبگذره خصوصن عروسی...

سلام ممنون گلم نه بابا این چه حرفیه خوشحال میشم

لاله دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده.از روزهایی که اونجا و در کنار خانواده هستی نهایت استفاده را بکن.ازدواج برادر ت را هم بهت تبریک میگم انشالله خوشبخت بشن.

سلام منم دلم برات تنگ شده ممنون گلم ایشالله عروسی خواهر و برادرای خودت

پسر عاشق دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ http://smooch-mosi.mihanblog.com


$$
$$$$$$$$$$$$$$
____________$$

_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$____$$
_____$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________________$$$$___$$
________________$$$$$$__________$$
__________________$$____________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$
سلامـــــــــــ

خوبیــــــــــــــــــــ ؟

من به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنیـــــــــــــــــ

منتظر حضور گرمت هستمـــــــــــــــــ

سلام ایشالله وقت کنم میام

محمد سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ق.ظ http://mohammad222.blogfa.com

سلام آبجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
شرمنده که دیر به دیر بهتون سر میزنم
حالتون که خوبه ایشالا ؟
من خوبم
عروسی که خوش گذشته ؟
از طرف من به دادشی تبریک بگید ایشالا سالهای خوبی را در
کنار هم سپری کنند وهمیشه شاد و تن درست باشید
موفق باشی

سلام داداش محمد خواهش میکنم اره عروسی هم خوب بود جاتون سبز ایشالله عروسی بچه های خودت ممنون از نظرت

نیلوفر سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ http://golemanbitotanham.blogfa.com

سلام بهنوش عزیز
واقعا نبودت احساس میشه امیدوارم بهت خوش بگذره من که به شخصه دلم برات تنگ شده مواظب خودت باش.
راستی عروسی داداشتون رو بهتون تبریک میگم امیدوارم که خوشبخت بشن

سلام ممنون گلم منم دلم براتون تنگ شده شرمنده که نمی تونم بهتون سر بزنم ایشالله اومدم جبران میکنم بازم ممنون از مهربونیت

پسر عاشق سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ http://smooch-mosi.mihanblog.com

$$
$$$$$$$$$$$$$$
____________$$

_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$
_____$$$____$$
_____$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________________$$$$___$$
________________$$$$$$__________$$
__________________$$____________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$
________________________________$$
سلامـــــــــــ

خوبیــــــــــــــــــــ ؟

من به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنیـــــــــــــــــ

منتظر حضور گرمت هستمـــــــــــــــــ

سعیده چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

گل اگر زیبا شود زیباترین گلها تویی زندگی رویا شود زیباترین

رویاها تویی ازمیان ماه رویان ماه روی من تویی.


اگر قلبم اسمان باشد نخستین و تنهاترین ستاره ای که

انتخاب کنم تویی.


دوست دارم.

محراب ام ۲ چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام . بهنوش جان . خوبی . خوشحالم که خوشحالی . از این لحظه ها استفاده کن . امیدوارم همه جا شاد و خرم باشی !

به همه سلام برسون

بای بای تا های های

سلام محراب جان ممنونم شما لطف داری نسبت به من ایشالله موفق باش

باران پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ

مبارکهههههههه
چهارشنبه استُ الان از عروسی داداشیت اومدم
به من که خوش گذشت ولی متاسفانه اون جورکه باید نتونستم تو شادیتون شریک باشم
انشالله خوشبخت بشن.

سلام ممنون دوست عزیز شما لطف داری نمیدونم کی هستی ولی حتمن تو عروسی دیدمت از این که به عروسی شهرام اومدی کلی لطف کردی

سه کنج جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://3konj.ir/

سلام
ایشالله مشکلاتت حل میشه !

سلام ممنون ایشالله شما لطف داری

امین شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://ziggoorat.blogfa.com

سلام
خیلی ناراحتم
تو رو خدا بیا آپمو بخون[گریه]
منتظرم هااااااااااااااااا
بای تا های

سلام امین جان ممنونم که دعوتم کردی ولی یه نگاه بنداز میبینی که ادرس رو اشتباه دادی میگه وبلاگی به این ادرس وجود نداره لطف کن دقیق برام بنویس منتظرتم سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد