حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

نگاه

دلم برای نگاهمان میسوزد نگا هایی که بر ان قسم می خوردیم نگاهی که پاک بود پاک مثل  


وجودمان.امروز سیاه شده ایم سیاهتر از زغال شده ایم . وجودمان نگاهمان  حتی هوای نفسمان

ان روزها نگاهمان پاکتر ازپاکی بود نگاهمان ارزش داشت نگاهمان محبت بود عشق بود شادی بود

بازی بود.امروز با نگاهمان بازی می کنیم.بانگاهمان گول می زنیم با نگاهمان گول می خوریم.فدا

می شویم فدا می کنیم دل میشکنیم دل می لرزانیم وبا نگاهمان سیاهی دنیا را به سپیدی

وجودمان می بخشیم ای کاش وجود زغالی مو ن بدون این که بسوزد سپید میشد ای کاش یه

ارزش نگاهمان بر می گشتیم .باز زلال میشدیم وبودنمان را بیاد می اوردیم انگاه دیگر نه فدا

می شدیم نه فدا میکردیم نه گول می زدیم  نه گول می خوردیم ونگاهمان به بهای یک لبخند ناچیز

ارزش داشت مگه نه؟

نظرات 14 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ق.ظ

نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم.

عنوان متن که دیدم یاد جمله بالایی افتادم. پس گاهی وقت ها بعضی نگاه ها هم دوست داشتنی هستن که دوست نداری ازت گرفته بشه.کاش همیشه همین نگاه میموند .
یا اینکه همیشه با دید کودکانه نگاه میکردیم و همه کس و همه چیز خوب میدیدیم.

بی کس سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ق.ظ http://yade-ashna.blogfa.com

سلام
اسمتو که دیدم دلم لرزید...
اسم اونم بهنوش بود. عاشقش بودم . اونم از اون زنجیریاش...
الانم هستم اما نمی تونم ابراز کنم.
دلم خیلی هواشو کرده.. هوای خنده هاش.. حرف زدنش.. چهره ی قشنگش.. حتی اخم و اذیت کردناش برای منصرف کردن من از عــــشقش.
خوش به حال اطرافیانت. آخه یه بهنوش توی زندگیشون هست...
کاش منم حداقل یه همچین موقعیتی داشتم...
دلم خیلی برای بهنوشم تنگ شده. برام دعا کن...
بای.

پوریا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.puriyaa.blogfa.com

هشدار به تمام دختران مجرد ایرانی

حتما بخونید و نظر بدهید

مرضیه سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام عزیزم عالی نوشتی وحرف دل خیلی ها رو زدی راست گفتی نگاه ها دیگر رنگ دوست داشتن ندارد همه بر روی همه چیز قیمت میگذارند . اما در این بیابان دوستی هم میتوان دوست داشت . تمرین کنیم دوست داشتن را.....

دوست دارم هزارتا

سام سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.mostafanefrin85.blogfa.com

با نگاهمان دل میشکنم گول مبخوریم فدا میشویم دل میلرزانیم جالبه . منتظرم .

باران چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

در جواب بی کس می خوام بگم، من یکی که درکت میکنم ، خیلی سخته. امثال بهنوش شما زیادند، هرچند واسه خودم اتفاق نیفتاده ولی کسانی مشناسم که سرنوشت شون مثل شما شده و چون دوستشون دارم حتی غم و غصه ی اونا میتونم بگم غم من هم شده و به خاطرشون دعاوگریه میکنم.

به قول شاعر :"درد عشقی کشیده ام که مپرس". حالا شده قصه ی بی کس

خدایا یاکسی رو عاشق نکن یا وقتی عاشق کردی هم به عشقشون برسون.

مهدی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://idhem1990.blogfa.com

دوست داشتن از عشق برتر است و من هرگز خود را
تا سطح بلند ترین قله عشق های بلند ، پایین نخواهم آورد.

حامد پسر دیوونه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://hamedcrazyboy.blogfa.com

سلام.
دیگه به ما سر نمیزنی.
یه سر به ما بزن ثواب داره.
من خواستم بد قولی نکرده با شم.
با آرزوی موفقیت.
بای تا های

سعیده چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام ابجی جون خوبی دلم برات خیلی تنگ شده

راستی وبت خیلی ناز شده مبارک پس کی میای ایران دلم برات

خیلی تنگ شده از فاطی چه خیر مواظب خودت باش

راستی پس چرا از حامد و محراب خبری نیست میبینم که

اوانا هم نمیاین چیزی شده

مواظب خودت باش خیلی دوست دارم از گل روی فاطبی ببوس

خداحافظ دلم برات خیلی تنگ شده.

سلام عزیز دلم خوبی منم دلم برات تنگ شده ایشالله یک ماه دیگه میام اگه خدا بخواد فاطمه هم خوبه همه خوبن سلام میرسونن مواظب خودت باش گل نازم

حسن پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.exiir.blogfa.com

سلام دوست عزیــــــــــــــــــــــــــز......... خوبی؟ [قلب]


عزیزم وبلاگ _(¯`·._ ex1R _.·´¯)_ به روز شد....


.·´`·.·´¯`·.›.·´`·.·´¯`·.›.·´`·.·´¯`·.›.·´`·.·´¯`·.›

چرا باور نکردی میمیرم برات؟؟؟

.·´`·.·´¯`·.›.·´`·.·´¯`·.›.·´`·.·´¯`·.›.·´`·.·´¯`·.›


امیدوارم همیشه دلت بهاری باشــــــــــــــــــــه... [گل].

بی صبرانه منتظـــــــــــــــــــــــــــر حضورت سبزت هستـــــــــــــم... [بوسه]

پس فعلا.. یا علی... [بدرود]

رسم رفاقت پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://m-m88.blogfa.com/

☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. ـرسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. ـرسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. رسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]
☆ღஜღ☆ஜ♥*•. ـرسم رفاقت...ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.
[گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][گل][قلب][چشمک][بوسه][گل][قلب][چشمک][بوسه] [گل]تشکروسپاس ازحضورتان شماکم پیدائید
[گل][گل][گل][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

مهدی لقمانی ۞●(دفتر عشق)●۞ پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز

دفتر عشق به روز شد

منتظرم

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

پنجره را باز میکنم
طلوع را میبینم و غروب غمها را فراموش میکنم
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

www.daftareshghe.com

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

بی کس پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://yade-ashna.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
لینکت رو توی وبلاگم گذاشتم. ممنون از لطفت. از باران هم ممنونم به خاطر همدردیش.
اما بهنوش خانوم من دیگه هیچ وقت نمی تونم با بهنوش باشم.
اون بعد از یه پاپوش که دوستاش برام درست کردن (علتشو نمی دونم) مخالفت می کرد. بعد از یه مدت که اصرار کردم بهم گفت هرچی بیشتر اصرار می کنی بیشتر عذابم میدی. منم به خاطر اینکه دیگه اذیتش نکنم رفتم جای دیگه صحبت کردم و خودمو گیر انداختم تا دیگه نتونم اصراری بهش بکنم. خبرشم گفتم یه نفر به گوشش برسونه تا خیالش راحت بشه. همه پلا رو پشت سرم خراب کردم.
اما این روزا خیلی دلم هواشو کرده...
ضمنا درد هجری کشیده ام که مپرس...
فعلا...

فروزان نظری سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.2bey.com

فروشگاه زنجیره ای- اینترنتی دوبی دات کام
بزرگترین فروش اینترنتی در زمینه های:
-انواع CD وDVD بازی,بازی پلی استیشن, بازیxbox ,کارتون ,فیلم مستند, بانوان,مذهبی,موسیقی,نرم افزار مشاغل,نرم افزار تخصصی
-انواع کیت های الکترونیکی
-صنایع دستی اصفهان
-لوازم شکار، ماهیگیری ،سفر و کمپینگ
-کارت های اعتباری, ویزاکارت, مستر کارت و کردیت کارت
-زیور آلات و بدلیجات
-آرایشی و بهداشتی,لوازم گریم,تجهیزات آموزشگاهی و آرایشگاهی
-دستگاه های ورزشی,بازی و سرگرمی
www.2bey.com
www.niyazmandiha.org
online.2bey@yahoo.com : ID
online@2bey.com : Email
0311-3372961 :tellfax
0311-3391916 :tell
0936-300-4590 :mobil

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد