حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

رمضان و شب نشینی

باورتون میشه از وقتی رمضون اومده شبا اصلا خواب ندارم همش تا ۶صبح بیدارم  ساعت ۳ سحری خوردنو بعدش هم قران خودنو اخر هم یه سری به نت و وبلاگ و فیس بوک اخه به این زودی که صبح نمیشه تا اذون بگه میشه ۴/۳۰ نمازو میخونمو باز باید صبر کنم تا ۶ بشه داروی دخملمو بدم اخه ۱۰ساله دارو تشنج مصرف میکنه از تو پنجره که خیابونو نگاه میکنم میبینم هوا روشن شده خلاصه میخوابیم تا ۱ بعد هم رسیدگی به کارای خونه و بعد افطار هم فیلم دوست داشتنی من جراحت البته همسر م هم جراحت و دوس داره ولی اون تایم سره کاره واسش ظبط میکنم اینم از زندگی تکراری ما اینجا رمضان حال و هوای دیگری داره همه مغازه ها و مرکز خرید تا ۳ بامداد بازه چه برو بیایی هستش  از دوستای گلم هم معذرت میخوام که زیاد نمیتونم بهشون سر بزنم  راستی امشب که شب قدر هستش بیایید همه با هم واسه مریضها دعا کنیم واسه دخمل منم دعا کنید درسته نمیتونه روی پای خودش واسه ولی دعا کنید حداقا تشنجش خوب بشه  خدا یا میدونم دوسم داری خودت کمکم کن که به ارزوم برسم دوستت دارم خدا
بار خدایا از تعلق خسته ام          بر شمیم عطر تو وابسته ام

از پلیدیهای دنیا رسته ام            چون به ذات اقدست دل بسته ام

نظرات 13 + ارسال نظر
fafa دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.longliveahmad.blogfa.com

ایشالا خدا به حق این روز و شبا به همه مریضا شفا بده دخمل ناز تو رو هم خوب خوب کنه عزیزم...

سوما دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://dllakam.blogfa.com

سلام بهنوش جون ممنونم از دلگرمیات. دل من برمی گرده پیش نگاش چون از اول واسه هم بودند. من امشب میرم شب قدر و اولین نفر برای دختر تو دعا میکنم. بازم ممنونم ازت.
به امید امیدهایت

فاطمه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ق.ظ

سلام زن عمو جون اینقدر ناامید نباش به خدا توکل کن
انشالله به حق این ماه رمضون فاطی خوب میشه

؟ سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ http://avin2.blogfa

سلام اینقدر نا امید نباش انشالله همان جوری که خدا این مشکل را درست کرده خودش هم به لطف و مر حمت خودش درستش می کنه شبهای قبل وقتی نمازم تموم می شد قبل از هر دعای می گفتم خدایا من را به عشقم برسان اما از روز قبل اول می گم خدا بیماران علل خصوص فامه جون را مورد لطف و مرحمت خود قرار بده بعد اون یکی آرزو را از خدا طلب کردم به امید سلامتی تمام بیماران دنیا

سوما سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ق.ظ http://dllakam.blogfa.com

سلام الان از شب قدر برمیگردم. یه سوره هست سوره ی انعام ۱۶۵ آیهس میگن اگه اونو بدون هیچ مکسی بخونی در طی نباید با کسی حرف بزنی. تا آخرشو بخونی بعد یه دعا بکنی به حق تعالی اجابت میشه من امشب اون سوره رو خوندم و برای فاطی دعا کردم بارو کن راست میگم. به زندگی امیدوار باشو بدون هرچیزی یه حکمتی داره.
بازم بیا.
به امید امیدهایت

محمود سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://bidagh.blogsky.com

اول که این مطلب رو خوندم ناراحت شدم بابت کوچولوتون اما بعد گفتم چرا ناراحتی؟باید احساس غرور کنی که هموطنایی داری که با وجود مشکلاتشون باز هم امیدشون رو به خداوند از دست نمی دن.پس نگید که ناامیدید که منم ناامید کردید

شبزده سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://posteshir.blogfa.com

سلام بهنوش جان.خوبی؟
همه ی زندگی ها یه جورایی تکراریه.مال من تکراری تر از مال توئه.تازه کلی فکر و خیال الکی هم قاطیشه.ژ
ایشالا دختر گلت هم خوب میشه.یه کم که بزرگتر بشه تشنجش از بین میره.خیالت راحت باشه.از خدا میخوام که هر چه زودتر اون چیزی که به صلاحش هست و خدا بهتر میدونه انجام بشه.
آپ کردم.با یه قسمت دیگه از نیلوفرانه

بابونه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.babooneh-deland.blogfa.com

خدایا تمام مریضها رو شفا بده

هلال سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://avin2.blogfa

سلام آبجی جونم خوبی فاطمه جون چی خوبه هر شب واسه فاطی جون و تمام کسای که خدا از چیزی محرومشون کرده دعا می کنم ایشالله خدا آنها را مورد لطف و مرحمت خودش قرار بده

کاظم چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.novintechar.blogfa.com/

سلام
وبت خیلی قسنگه
ممنون میشم به من سر بزنی [لبخند]

مرضیه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام هرگز از ناامیدی نگو تو سراپا امیدی برای من که اینطور هست . التماس دعا بهترینم

زهرا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

به حق این ماه عزیز ایشالا روند بهبودی فاطمه جون بهتر شه گاهی سکوت بهترین کار است شاید خدا هم حرفی برای گفتن به ما دارد

ممنونم زهرا جان خوشحالم که هعمیشه بم سر میزنی دلم واست کلی تنگ شده باورت میشه

مانی شیطونه یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

در مرام ما رفیقان نیست ترک دوست عهد با هر که بستیم جان ما در دست اوست

سلام
خوفی ؟
واقعا از شنیدن این مطلب متاثر شدم امیدوارم که خداوند شفا بده ( آمین )

خداوند خوب و بد رو با هم به مخلوقاتش داده ولی تمام مخلوقات هنوز نتونستن درک کنن که چرا سختیها برای خوبهاست و سهل ها برای بدها پس بدانیم و آگاه باشیم که خداوند رحمتی است که بر ما ارزانی داشته .
من برای اولین بار بود اومدم به این وبلاگ واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم اینم بگم مطالب قشنگی داشتی
موفق و پیروز باشی دوست عزیز
کوچولو رو از طرف من ببوس


مانی شیطون

سلام مانی جون ممنونم که به وبلاگم اومدی و ممنون از این که بهم دلگرمی دادی متاسفانه ادرسی از وبلاگت نداشتم که بیام تشکر کنم هر جا هستی شاد باشی بازم بهم سر بزن

چشم حتمن میبوسمش از طرف دایی مانیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد