حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

حسرت دیدار

بیزارم از اشک حسرت (رازگل شب بو در ارشیو اذر ماه تقدیم به دخترم فاطمه)

غصه نخور دلم

آروم بگیر دیگه بسه دلم

هیچکی به دادت نمیرسه دلم
عادت بکن به تنهایی دلم
نداری تو دل هیچ راهی دلم ...
چشم انتظاری بسه
گریه و زاری بسه
هر چی غم تو دنیا
واسه هر چی بیکسه
باز بیقراری دلم
بازم می باری دلم
غصه نخور دلم
خدارو داری دلم
خدارو داری دلم
خدارو داری دلم
خدارو داری دلم
نظرات 5 + ارسال نظر
z.o جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://zar2020.persianblog.ir

سلام دوست خوبم وبلاک خیلی قشنگی دارین با تبادل لینک موافقم اگه دوست داشتی منتظرم بای

ساناز یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://sara3767.persianblog.ir/

سلام گلم ببخشید در گوشت یه چیز بکم اخه شعر توی وب منه بهرحال موفق باشی و این شعر رو هم دوست دارم

سلام عزیزم میدونم ببخش من خیلی از این شعر خوشم اومد

۳؟ یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

khoda chakeretim.khodaish khili khodaye goli darima. hame ja havamono dare va ma baz gelaye mikonimm. khoda jon man yeki chakeretam va sharmandeh az badihammmmmm

منم شرمندم پیش خدا خیلی هم شرمندم خچا جون میدونم صدامو میشنوی میخوام بگم دوستت دارم بی نهایت منو ببخش اگه کوتاهی کردم ممنونم دوست خوبم که نمیدونم کی هستی لااقل خوتو معرفی کن

جینگلک دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام بهنوش جان . انشالله که حالتون خوب باشه و خوش باشین . ازینکه نتونستم یه مدت بیام وبهتون سر بزنم البته تووبلاگ نازتون شرمنده ام. سعی میکنم من بعد بیشتر بیام و ازتون خبر بگیرم . دوست دارم بازم ببینمتون .موفق باشین

سلام ممنونم از شما .شما لطف دارین به من خوشحالم که بهم سر زدی خدا کنه حال خودت و خانوادت خوب باشه از طرف من سلام برسون به امید امیدهایت

ساناز یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://sara3767.persianblog.ir/

سلام خوبی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد